SKRIVET: 2011-01-04, kl 17:31:36 | PUBLICERAT I: Allmänt

teori fan...

Det.Går.Bara.Inte.

Blir idiot på teorin. Verkligen idiot. Suttit nu sedan klockan två, gjort test efter test. Underkänd. Underkänd & åter underkänd. Ser jag det orden igen kommer jag spy, rakt ut. Är det inte för att jag tar fel alternativ är det för att jag är allmänt trög, fattar exempelvis inte såna parkeringssaker. Se, kan inte ens förklara. Ge mig bara mitt körkort, nu.

Körde innan idag, gick bättre idag än igår. Även om det alltid går bra, så var det bäst idag. En del små missar, typ som att jag missade att svänga när han sa det osv. Hände ett x antal gånger, men så går det när man alldeles för taggad till att klara det. Han sa att det inte är långt kvar nu, men bara om jag hinner ifatt med teorin. Yes, det suger.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: