SKRIVET: 2011-03-15, kl 20:22:58 | PUBLICERAT I: Allmänt

Knasig tisdag

Hej! Dagen började bra, vaknade upp tillsammans med min prins vid min sida, åkte iväg & sen blev allt bara dåligt. En riktigt dålig dag har det varit, dock slutar den bra trots allt, trots tårar & ett långt samtal där jag nedväderade mig själv totalt efter mitt misslyckande. Men ännu är ju inte chansen över, jag tar det nästa gång & nästa moment är på tisdag - det ska jag klara! Mänskligt att inte klara det, så är det ju för dem flesta..

Då min lillasyster opererades idag så passar jag både hem & syskon, jag som bestämmer & det gillar jag inte alls. Men gör det ändå, för att jag måste. Bäst är det ju när mamma är hemma, hon som ställer & styr, hon som ser till att det är ordning & reda, jag vill allt bli som min mamma när jag blir stor! För stor är jag ännu inte, trots att jag studerar på högskola & sådära, så ser jag mig själv långt ifrån vuxen..

Imorgon är det skola igen, föreläsning om nervsystemet. Då jag missade dagen idag så skickade jag iväg några sms till mina kompisar i skolan för att kolla läget. Förvirrad & krånglig lärare. Låter ju som en rolig dag jag har framför mig då vi har henne imorgon också. Ska bara läsa ett x antal sidor till imorgon, motivationen var är duuuu? Är så förbaskat trött, finns det ingenting man kan ta mot trötthet? Något super piller som gör en pigg. Somnade till & med på föreläsningen igår, hehe ups..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: