SKRIVET: 2011-03-02, kl 22:17:59 | PUBLICERAT I: Allmänt

Det var längesen!

Hej hopp!

Glömt bort bloggen, loggade in för någon dag sen för att kolla om någon ens tittar & javisst, det gör ni. Konstigt nog, fast jag inte skriver något. Men ni kanske hoppas på att varje gång ni tittar in så är där ett nytt inlägg. Vad vet jag!? (haha, där fick jag mig ett gott skratt. självklart tittar ni om för att se om där är något nytt inlägg, men menade att jag inte skrivit på år & dar.. )


Så, vad händer i mitt stressiga liv då? Jag pluggar heltid vid Högskolan i Kristianstad, till ssk!!!! (sjuksköterska) & det är det absolut bästa jag någonsin gjort i hela mitt liv. Äntligen får jag göra det jag drömt om. Utöver allt plugg (och det är myyyyyyyyyyyycket sånt) så är jag med min underbara Marcus & försöker hitta tid att vara med familjen. Okej, jag är hemma varje dag även om det kanske inte är långa stunder, men det är inte ofta jag bara är med familjen, umgås osv, helgerna blir det av om jag inte sover då!
 I & med att Marcus bor själv, så blir det att man är där mycket mitt i veckan & så försöker vi vara hemma hos mig på helgerna. Jag har även mitt körkort som jag har i handen nu i mars, om allt går som det ska. Vilket det måste, för kan inte ha både plugg OCH körkort. Nejnej, hela jag är stressad just nu. Vilket leder till att jag är trött = sover mycket = får för lite gjort.

Bloggen hamnar alltså åt sidan, sen vill jag göra en ny. Gjort en miljon nya bloggar sen jag började för flera årsen, tröttnar snabbt. Men vi får väl se helt enkelt, man ska ju ha tid för det också!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: