SKRIVET: 2011-02-13, kl 13:19:11 | PUBLICERAT I: Allmänt

Plugghäst

Idag är det en riktig plugg söndag, men har svårt att komma igång känner jag. Vad är det med mig? Jag har fått två intervjuer gjorda idag, det är alltid något & ska göra två till nu i eftermiddag. Måste verkligen börja på min essä också, hehe. Den ska in på fredag & har egentligen inte tid för att göra den i veckan, men vad ska man göra? Får dubbelt arbete i några dagar men det får gå, jag klarar det!

Väldigt mycket prat om plugg osv, men det är vad som kretsar kring mitt liv just nu. Det släpper antagligen ju längre in i utbildningen man kommer, allt är så nytt just nu & man är helt förtrollad. Jag älskar detta!Var på en otrolig bra föreläsning i fredags, om kulturbegrepp & dess betydelse för omvårdad.

Nu ska jag fortsätta att plugga & samtidigt pussa på min fina pojkvän då & då. Det behövs, kärlek är det bästa man kan ha! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: