SKRIVET: 2011-01-05, kl 15:26:04 | PUBLICERAT I: Allmänt

stora städardagen

Idag vaknade jag & mina syskon 11. När hände det sist liksom? Okej, mina syskon, som är 10 & 12 (snart 13 & 11) vaknar ju oftast vid den tiden, om ingen väcker dom. Men så var inte fallet idag, ingen väckning vid nio som jag sa igår kväll när vi la oss. Jag var förmodligen trött, behövde sova ut. Mitt psykye sa stopp helt enkelt, stopp stopp. Sömn är bland det viktigaste & jag är inte alltid så snäll mot min kropp, tvingar den att vara vaken längre än vad den egentligen vill.

Eller så kan det vara för att jag var vaken till två inatt, för att få säga godnatt till min prins, som var hos en kompis alldeles för länge, så klockan blev sent.

Jag har precis varit sådär jätte duktig som mammor tycker om, har nämligen städat hela vårt hus. Med en dammsugare som är sönder, en sak trillar av hela tiden så man måste sätta dit den, precis hela tiden. Väldigt irriterande vilket gör att man svär titt som tätt. Tillåtet i detta fallet. Dammade, dammsög, torkade golv & städade våra två toaletter. Har även tvättat, ihop om att mamma ska säga att jag är jätte duktig. Men det vet jag att hon gör, jag gör alltid såhär när hon kommer hem efter att ha varit borta några dagar. Idag kommer hon & Nattis hem, för att stanna hemma för alltid. Givetvis kan det bli mer sjukhujbesök på obestämd tid, men det tar vi då. Om det ens händer, vilket jag tror att det gör, men hoppas inte.

Nu ska jag fortsätta med mitt, har kylen att städa & rensa. + det lilla huset, där jag & min ena syster bor. Bombnedslag. Tredjevärldskriget där ute. Dammråttorna mot klädhögarna, väldigt vilt krig.. Sen ikväll blir det tacos & min prins kommer även hit. Kan inte bli en bättre dag än detta.



ni får en bild på mig som är några dagar gammal. äntligen börjar mitt
hår växa ut igen.. aldrig mera page, aldrig någonsin. på bilden är det inte
plattat, utan mitt egna fluff hår.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: