SKRIVET: 2011-01-23, kl 09:05:58 | PUBLICERAT I: Allmänt

Sista dagen som arbetslös...

Gooooodmooorgon på er!

Vaknade tidigt på min allra sista bara-göra-ingenting dag. Sista dagen som arbetslös, imorgon blir jag student på riktigt. Härligt va? Idag ska det hinnas med mycket, för en gång skull. Till & börja med ska det mysas med prinsen nu på morgonen, äta en smaskig frukost sen vid 1 kommer Louise. Det blir säkert en massa snack om allt möjligt, har ju inte träffats sen i Juni, förra året!? Hemskt lång tid, faktiskt. Sen ska jag fixa inför imorgon, ha tid till att vara allmänt nervös, sen ikväll ska jag hem till lägenheten. Älskar att sova där, det är så mysigt.. ♥

Imorgon börjar jag ett helt nytt liv. Lite läskigt.



En bild på mig & min fina vän Annie. Hon ska med läsa till SSK, fast i Lund.
Vi kommer stötta varandra genom dessa tre åren, det kan nog behövas! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: