SKRIVET: 2011-01-17, kl 14:25:30 | PUBLICERAT I: Allmänt

Plus & minus

Dagens plus +

- Fick vakna upp brevid min prins imorse, helt underbart om ni frågar mig.
- Fortsätte att sova när jag kom hem tidigt imorse, på soffan. Också helt underbart.
- Min farmor2 fyller 75 år idag & det blir ett mini kalas. Massa gott att äta.
- Vi ska äta min favorit rätt idag, stuvade makaroner med hemmagjorda köttbullar. MUMS!

Dagens minus -

- Jag har mensvärk så det står härliga till.
- Mitt hår är ap flottigt. Då jag inte duschat det sen i fredags. Kort tid tycker ni, lång tid tycker jag.
- Har lite mer mensvärk än för några sekunder sedan, skriker till av smärta..
- Just är jag inte med min prins, stort minus. Miss you!
- Klarar inte av den helvetes jävla teorin. Gå & skjut dig, eller något.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: