SKRIVET: 2011-01-26, kl 11:15:08 | PUBLICERAT I: Allmänt

Plugg snack.

Nu är jag en student. Studerande vid Kristianstad Högskola, känns lite små läskigt fortfarande. Det är ju på en helt annan nivå & gymnasiet ska man lämna bakom sig, säger dom. Det går inte ens att jämföra. Här är man inte konkurrenter utan bliviande kollegor. & man ska dela med sig av allt det man kan som inte ens kompisar kan osv, det är inte alls på gymnasiet. Stor skillnad. & jag gillar det skarpt.

Dock är det väldigt mycket plugg & högt tempo. Bara nu i början på februari har vi massvis med uppgifter som ska lämnas in, grupparbeten, egna arbeten osv. Det kommer ta ett tag innan man lär sig hur man ska skriva osv, men det kommer gå. Jag älskar ju att skriva så det blir en liten utmaning.

Jag behöver inte åka in mer till K-stad denna veckan, egentligen imorgon men då har jag halkan, så det går inte. Vi startade ett grupparbete som ska presenteras på internatet nästa vecka, om jag fattat det rätt vill säga. Blir alltså mer plugg för mig hemma istället. Massvis plugg.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: