SKRIVET: 2011-01-12, kl 11:47:54 | PUBLICERAT I: Allmänt

Onsdag

Godmorgon!

Igår kväll cyklade jag till prinsen min. Jag har verkligen kämpat mot snön, hatar snö. Cyklat oavsett vad, sagt fula ord högt men vägrar att gå. Ni som vet var jag bor jämfört med stationen förstår kanske... I alla fall så gjorde vi popcorn & såg OTH, det slank ner en pirog också för min del. Mums. Gick upp med honom vid halv 7 imorse, cyklade hem, la mig på soffan & sen sov jag. Vaknade för ungefär en halvtimme sedan. Älskar att sova, är man arbetslös så sover man mest, om man inte pillar sig i naveln & äter på tok för mycket. Idag ska jag passa mina syskon, ska laga mat. Blir pommes & hamburgare. Enkelt & smidigt. + inte så mycket disk. Prinsen M kommer också hit, ♥

Imorgon har jag körning, wiiho. Eller inte, känns sådär just nu. Visst har jag kommit otroligt långt på bara knappt 3 månader, mer än halva. Min körlärare säger att nu kan man se målet lite, jag ser det inte alls... Meddela gärna om ni ser det! Nu ska jag krypa ner i soffan med en kopp te, mitt duntäcke & se om där är något bra på tv. Antagligen inte, då blir det kanske någon film.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: