SKRIVET: 2011-01-12, kl 12:59:35 | PUBLICERAT I: Allmänt

Lite om mig

Några saker ni kanske inte visste om mig:


- Jag har snart mitt körkort,  vilket jag trodde var en omöjlig sak just nu.

- Är laktosintolerans men det är sällan jag riktigt sköter det, vilket resulterar i en ond mage hela tiden.

- Fick en lillasyster i juni 2010, som föddes i vecka 25. & hon vägde endast 675 g när hon kom ut

- Jag är otroligt svag för godis. PimPim ska det helst vara, eller juleskum (skumtomtar)

- Min pojkvän har en egen lägenhet, jag har nyckel dit & anser att det också är mitt hem. Hehe.

- Är väldigt känslig av mig.

- Har alltid haft svårt för att släppa taget om sånt som hänt, fram till jag träffade M. Då släppte jag allt & lever endast i nuet.

- Tidigare lät jag andra påverka mig på ett dåligt sätt, lyssnade sällan på mig själv. Nu tänker jag helt annorlunda, det är okej att vara ego ibland.

- Min dröm är att bli barnmorska & jag kommer lyckas. Kommer bli en helvetes bra sådan.. Men vägen dit är lång & jag vill göra så mycket innan dess.

- Jag brukar ibland ta på mig min balklänning för att försöka få tillbaka den känslan jag hade på baldagen förra året.

- Jag är undersköterska & älskar mitt yrke.

- Älskar att vara ensam, samtidigt som jag är i stort behov av att ha någon nära mig hela tiden..


Linnéa

Är precis som dig! Älskar också att vara ensam men är samtidigt i stort behov att ha någon nära hela tiden.. Svårt det där! :p



Kram



PUBLICERAT: 2011-01-12, 13:18:56 | URL: http://linneeaj.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: