SKRIVET: 2011-01-03, kl 22:41:55 | PUBLICERAT I: Allmänt

Kvällsprat

Idag var det en sån dag då jag ville ha mycket gjort men ändå blev det så få saker jag gjorde. Hade körning tidigt imorse, får allt lägga av med att boka tidiga pass. Kom hem runt halv tolv, vinkade hejdå till mamma & nattis som skulle in på sjukhuset en vända till. Somnade sedan på soffan med världens huvudvärk, hann se några avsnitt av The city som gick på MVT. Sen jag vaknade har jag inte gjort något vettigt alls.. Men så är det ibland, skönt med såna dagar med. Även om alla mina dagar ser ut så, typ.

Imorgon är det tisdag & jag har körning vid tio. Efter det ska jag städa lite tänkte jag, om jag orkar. Borde även städa rummet. Men tror det får vänta, hehe.. hur kul är det på en skala?

Har precis duschat & ska snart krypa ner i sängen. Säga godnatt till min prins & sen försöka sova. Ska nog läsa klart min bok. Otroligt bra är den, visar imorgon!, kände att hela det här inlägget blev som en intressepil i ögat.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: