SKRIVET: 2011-01-20, kl 09:07:49 | PUBLICERAT I: Allmänt

Körskolan

Godmorgon!

Imorse ringde någon strax innan klockan 6. jag ringde aldrig tillbaka, då jag blev måttligt irriterad. Kunde inte somna om på en bra stund & hatar att bli väckt så. Antagligen jobbet som ringde, men det var ett "vanligt" mobil nummer & ska ha jobbets nummer i min mobil. Jaja, lite små störigt när man är riktigt trött, både psykiskt & fysiskt.

Idag ska jag tillbringa så mycket tid jag bara kan på körskolan. Måste bli klar med teorin, måste måste. Kommer inte ha tid sen när skolan drar igång ju, som jag sa igår. Hade jag inte varit så nära & lagt ner så mycket pengar hade jag struntat i det för tillfället. Men slutet är nära nu! Får lägga in körningar när jag inte måste tillbringa all min tid på skolan osv, det blir säkert jätte bra! Nu blir det frukost, magen kurrar!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: