SKRIVET: 2011-01-14, kl 10:41:48 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hjälpsam flickvän

Jag är en sån flickvän som gör allt för min pojkvän, okej nästan allt. Jag ser till att han kommer upp på morgonen osv, diskar när det är ett jätte berg - fast det är hans tur att diska osv (givetvis har han tagit disken om det varit min gång men ändå) , så igår bestämde vi oss för att ha en ledig kväll, från varandra. Det var min idé... Lät jätte bra, helt perfekt. En kväll då jag får göra vad jag vill, precis när jag vill. Cyklade hem, satte mig i soffan hos mamma & bom. Jag hade riktigt tråkigt & så saknade jag M. Ingen att diskutera mina konstiga tankar med, ingen att bråka med om vilket program man ska se. Nåja, det var bara de små sakerna, när jag skulle lägga mig slog det mig plötsligt att min extremt hårt sovande pojkvän inte skulle klara sig utan mig på morgonen, ingen som sätter en fin armbåge i hans sida för att han ska gå upp. Så jag ställer klockan, precis som alltid...


Klockan ringer kvart över 6 & jag for upp, skickade iväg ett sms "är du vaaaaaaaken?" . Får inget tillbaka på en stund, börjar få panik. Skickar iväg ett till "maaarcus?" & vips, så får jag ett sms, "är vaken, gör vid mig!" Pustar ut & sover vidare.

Hur såg er morgon ut?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: