SKRIVET: 2011-01-11, kl 10:42:03 | PUBLICERAT I: Allmänt

En helt vanlig tisdag

Jobbet ringde nyss, fick tacka nej & det känns förjävligt... Men mamma & Stefan är påväg in till sjukhuset igen med Nattis. Troligtvis en infektion på gång igen. När ska detta sluta? Tur att man är mer lugn denna gången, varför vet jag inte. Antagligen för mamma & jag pratat mer om det än förra gången då det allt gick så snabbt.

Känner sån skuld för jobbet, står som tillgänglig alla dagar i hela januari, & så har jag fått tacka nej både idag & igår.. Så är det ibland, jag har en giltlig anledning... Jag bebövs här hemma, tvätta, laga mat osv. "passa" mina små syskon, se till så att de får mat i magen, att de gör sina läxor osv.

Men som jag sa till Marie på jobbet nyss, jag vill verkligen jobba men kan inte just idag.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: