SKRIVET: 2011-01-04, kl 18:04:10 | PUBLICERAT I: Allmänt

Detta hände 2010

Hittade denna hos ellinorark. 

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Tog studenten, gick på bal, tillbringade stor tid på sjukhuset (neo),

Höll du några av dina nyårslöften?

Nej.. haha!

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Inga vänner, men fick en lillasyster!


Vilka länder besökte du?
Har bara varit i kalla Sverige..

Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Nej, faktiskt inte!


Största misstaget?
Finns många, men inget jag tänker på.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Bara varit "vanlig sjuk", förkylning osv..


Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
7 juni då var det bal. 11 juni tog jag studeeeeenten, 18 juni fick jag en lillasyster. 22 juni blev jag tillsammans med Marcus!

Bästa köpet?
Marcus 18 års presenter.

Vad spenderade du mest pengar på?
Mat, kläder & mat..

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Studenten, när jag blev tillsammans med Marcus, när lillasyster kom...

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Shakira - Waka waka, vad jag kan komma på!


Någon person som kommit dig närmre detta år? Beskriv personen kort!
Selina, vi gick i samma klass i tre år på gymnasiet. Var först inte riktigt bra vänner, men sedan har vår vänskap utvecklats & hon är nu min bästa vän. Hon är en riktig vän, som alltid finns där för en, oavsett vad det är. Glad, omtänksam, snäll & rolig. Jag kan vara mig själv med henne, hon skulle aldrig få för sig att döma mig & tvärtom.  En vän som jag hoppas få ha kvar hela livet.♥

Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat kanske, men hatar det verkligen.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Att jag åt så himla mycket onyttigt...

Hur tillbringade du julen?
Tillsammans med mina kusiner, medans familjen var nere i Lund, på sjukhuset.

Blev du kär i år?
Ja. ♥

Favoritprogram på TV?
Grey's helt klart & solsidan (det kom väl 2010?)

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
´Hata är ett väldigt stark ord, hatar ingen men tycker väldigt illa om vissa personer.

Bästa boken du läste i år?
Läst så många så minns inte vilket som är bäst, alla jag läser är bra!

Största musikaliska upptäckten?
Det vet jag inte... 

 
Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Vaknade upp i lägenheten i kvidinge, brevid min Marcus. Han gjorde frukost på sängen, skar till & med ut mackorna som hjärtan... Åkte sedan till jobbet & jobbade till halv 9. Nämnde jag att det var midsommarafton?


Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nej!

Vad fick dig att må bra?
Marcus, min familj & mina vänner!




Den bästa nya människan du träffade? Beskriv personen kort!

Emelie Fagerberg måste jag säga här! En helt underbar tjej som är helt galen. & galet bra. Umgicks hela våren halva sommaren ungefär, eller var det hela? Hon lyssnar & förstår verkligen då vi inte är helt olika.. En helt underbar tjej helt enkelt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: