SKRIVET: 2011-01-28, kl 16:03:38 | PUBLICERAT I: Allmänt

äntligen fredag!

Heeeeej.

Jag mår bra, tack den som frågar. Väldigt bra, imorse gick jag upp i lagom tid så jag skulle hinna allt innan det var dags att bege sig mot Hässleholm, där ett grupparbete på biblioteket skulle äga rum. Väldigt roligt hade vi när vi klippte, klistrade & pratade en massa. Mest om hur det hela skulle se ut ändå. När vi var klara & efter att vi beundrat vårt konstverk som ska redovisas på onsdag när det är dags för internat i Åhus, så gick jag, Hanna & Emilia för att handla något gott att äta. Blev två frallor för mig, med ost och skinka för den som vill anteckna. Att köpa frallor sådär tillåter egentligen inte min ekonomi, ni vet nu är man en fattig student, men gott var det allt!

Diskat precis, är i min mans lägenhet. (Läs: lika mycket min lägenhet, höhö) Vilken underbar flickvän jag är. Ikväll blir det antingen party eller lugnt, lite suger på party då jag inte festat till det sen i hm, september? Ojoj, festprinsessan har lagt de sky höga skorna på hyllan, bytt ut klänningen mot ett par mjukisar & det perfekta vid gjorda håret är ett enda ruffs. Men det har inte stört mig, att ta det lugn är så himla skönt. Så vi får se vad kvällen har att erbjuda.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: