SKRIVET: 2011-01-03, kl 19:11:14 | PUBLICERAT I: Allmänt

2010

Hej svejs...

Satt nyss & tänkte tillbaka på året som gått. 2010. Året då det mesta hände, mer eller mindre. Ett händelserikt år.
- Jag tog studenten, där bland annat bal & bra betyg ingick. Även om mina betyg kunde vara betydligt bättre. Men det är ju lätt att vara efterklok. Studenten var bland det roligaste jag gjort.
- I samma veva som studenten, för att vara exakt - på bussen hem efter student-efterfesten träffade jag min livskamrat.
- Tog tag i körkortet & är nu i full gång.
- Fick en lillasyster, som föddes i vecka 25. Vilket fortarande är jobbigt, ett prematur barn är något speciellt.
- Sommarjobbade på Österbo, andra sommaren. & arbetade med ett härligt häng.
- Träffade nya vänner, bland annat Emelie Fagerberg.
- Slutade dricka efter sommaren. (kan ta någon cider till maten osv, men festar inte)
- Min pojkvän flyttade till Perstorp, vilket var bland de bästa!

-Jag gjorde även mig av med "vänner" som tog energi från en.
- Lärde mig att livet inte alltid är lätt men att man klarar det ändå.
- Gick upp några kilo i vikt, i samband när jag blev arbetslös.
- Att vara arbetslös är ingen hit, men behövde då det varit en jobbig sommar.
- Sökte in till Ssk i Kristianstad men kom inte in. Sökte igen till vårterminen.
- Blivit mer motiverad till att läsa till barnmorska. Jag ska bli en duktig sådan. En av de bästa.


fick en lillasyster som föddes i vecka 25.


träffade min prins i slutet på juni. ♥


gick på bal & fick vara en prinsessa för en dag.


tog studenten efter tre års slit.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: