SKRIVET: 2011-02-11, kl 07:13:33 | PUBLICERAT I: Allmänt

Trött tjej

God morgon alla pigga, trötta & morgonirrterande människor!

Ligger just nu i soffan med Marcus täcke (hans är mycket mysigare än mitt) & tittar på Vakna på femman. Borde göra vid mig, men orkar inte riktigt just nu. Börjar halv tio idag men får åka med åtta tåget, skoj. Det är ju nog inte skit segt att sitta & trängas med alla andra människor, en del snorar, skrattar, pratar för högt. Jag vill bara sova. Idag är jag trött, väldigt trött.

Ikväll blir det mys med Marcus & min familj, som nästan alla andra fredagar. Tacos står på matschemat. Mums, jag har tjatat om detta i två veckor, ruskigt gott är det! Imorgon ska jag rå plugga & hjälpa mamma med lite små saker. Roligt, wiho, måste även hinna köra lite nu.



trött tjej.se, ser ni mina fina påsar under ögonen?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: