SKRIVET: 2011-02-08, kl 09:16:08 | PUBLICERAT I: Allmänt

Storm i Skåne

God morgon!

Vilken natt, liksom många andra skåningar pratar jag om stormen som fortfarande härjar där ute. Jag & Marcus  vaknade vid två inatt av att det smällde osv, blåste riktigt rejält. Men jag gillar blåsten, det är mysigt. Dock gillar jag inte den när den ställer in alla tåg osv, vill ju gå på en föreläsning idag som jag sett framimot. Så är det ibland antar jag, blir en hemma dag till med en himlans massa plugg. Mysigt det också, ja inte plugget men att vara hemma. Kan gå runt i min jamas hela dagen, som föresten är helt ny. Väldigt fin är den, rosa & grå. Mina favvo färger.

Håller på med att göra om designen här på bloggen, kämpade med att få dit en ny header men det ville sig inte alls. Irriterande. Borde även plugga körkortsteori. Har lilla uppkörningen imorgon, nervöst. Hoppas det går bra så att jag får boka till de riktiga.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: