SKRIVET: 2011-02-12, kl 14:26:47 | PUBLICERAT I: Allmänt

Lördag

Lördag idag, vanligtvis hade jag varit riktigt glad över att det är helg men denna helgen innebär plugg. Försökte lite innan men som vanligt gjorde jag en massa annat. Så nu jävlar ska det pluggas! Även varit & köpt ett nytt block med helt vita sidor, utan linjer. Lisa i min klass har det, jag har svårt för att få till bra & snygga anteckningar som är intressanta att läsa. Själva orden & vad jag skrivit är intressant, men öppnar man blocket spyr man nästan så tråkigt det ser ut. Kommer även använda mig av lite färg glada pennor, tihi!  Så jag ska prova hennes knep, får se om det fungerar!

Annars vaknade jag upp brevid min älskling imorse, mysigt! Nu ska jag duscha & sen börja plugga innan middagen. ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: