SKRIVET: 2011-02-08, kl 14:29:48 | PUBLICERAT I: Allmänt

Inre stress...

Har startat spotify, lyssnar på lugna låtar som gör mig sådär extra lugn. Som får mig att sluta tänka på sånt som inte ska infinna sig i min hjärna just nu. Hade ett otroligt bra samtal med min pappa tidigare idag, såna samtal gör mig glad. Lycklig. Jag älskar dig pappa! ♥



jag & pappa, min student 2010.

Försöker även då mig själv att börja på ett arbete som ska vara inlämnat på fredag. Hade behövt få det klart helst idag, senast imorgon. Klarar inte av att sitta sista dagen & kämpa, får panik då. Har nog visserligen redan fått det, panik alltså. En inre stress är inom mig som ett odjur i sjön. Blir galen på mig själv, att jag inte har motivationen & den där självdiciplinen som behövs för att ens klara av att gå på en högskola. Den finns där någonstans, men var? Får väl ge mig ut på jakt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: