SKRIVET: 2011-02-07, kl 19:37:58 | PUBLICERAT I: Allmänt

Han gör mig glad.

Skulle plugga, precis som jag skulle gjort i helgen. Men blev det av? Nej, nu får jag faktiskt ta & köpa mig lite motivation. Det är roligt & intressant, men när jag väl ska göra det försvinner motivationen. Blir stressad när jag hör hur alla pluggar, de är effektiva medans jag är lat. Skärpning! Imorgon låser jag in mig när jag kommit hem från skolan.

Nu ska jag vandra hem till min Marcus. Smidigt att ha han så nära, perfekt. Skulle vi tröttna på varandra kan någon av oss bara vandra hem, det blir oftast jag. Då han bor i en egen lägenhet, ensam. Det är skönt, blir inte störd av föräldrar. Även om jag gillar att sitta & prata med hans mamma, & jag gillar att vara med min familj. Men ni förstår, det är skönt att kunna ha den möjligheten fast man själv bor hemma.

Puss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: