SKRIVET: 2010-09-14, kl 08:59:51 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tisdag - Hos lillasyster

God morgon...

Antar att alla sovit gott, jag har drömt en massa knasiga drömmar inatt. Precis som vanligt... Varit i Lund sen i söndags kväll och igår kom mitt hjärta en runda hit efter jobbet. Han fick hålla Nattis, så sött! Idag är det trist väder, men det var det igår morse med och senare under dagen sprack det upp. Vi håller tummarna för att det blir likadant även idag.. Runt tolv tiden ska jag luncha lite med Annie, hon bor ju också här nere nu. Sen ska jag kika lite i affärer med mamma tror jag för att sedan åka med M till hans mamma, hämta lite saker och sådära. Sen ska jag passa mina syskon inatt, inte för det är så mycket passning menmen...

Nu ska jag fortsätta göra vid mig och sen ska jag kila iväg till Nattis och mamma. Tror minsann attt det står bad på schemat idag, iiiih. Älskar dig lillasyster <3





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: