SKRIVET: 2010-09-07, kl 09:36:25 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tisdag 7 september

Godmorgon alla glada...


Inatt drömde jag två mardrömmar, inte illa för en natt. Nåja, det var inga kom-och-hjälp-mig-jag-är-rädd-drömmar, utan mer obehagliga och undra om de inte hade spårat ut om jag inte vaknat. Det man inte vet ska man inte spekulera i, i alla fall i vissa saker. Tredje dagen jag vaknar 07.07, lite läskigt...

Nyss bäddat sängen och varit ute med lite frukost till kaninerna, mums. Min egen mage kurrar också, som bara den. Tänkte sen göra vid mig lite, blir inget märkvärdigt då det är vardag + jag är små sjuk fortfarande. Ska sen iväg på lite äventyr med pappa, jag hade behövt åka inom Väla där panduro finns, säger inte mer då jag har noll koll om mitt hjärta läser här, det är ju till hans  present. Tror inte han gör det, men man vet aldrig. Så försiktig får man vara..

Dagens outfit kommer inom kort, puss så länge!



jag och min fina vän Emelie...  Emeluie & Emelie.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: