SKRIVET: 2010-09-04, kl 17:42:24 | PUBLICERAT I: Allmänt

Lördag

Tjohopp...

Blir inte så ofta man skriver här, det är lätt att bloggen glöms bort. Eller glöms bort gör den ju inte, men man orkar liksom inte dela med sig av allt som händer. 

Igår var jag i Lund, åkte tidigt på morgonen och kom hem tidig kväll. Hemma låg en sjuk M, vi åt på torgkrogen när jag kom hem. Väldigt gott och senare på kvällen vinkade vi av resten av familjen som åkte ner till mamma och Nattis.  Idag har vi bara slappat till max, tog cyklarna och handlade lite på ica. Ikväll blir det pizzabakning och en massa annat gott. Har nyss städat hela huset, dock bara en sån där snabb-städning. Tvättat massor idag och idag åkte soff-fodralen på lite tvättning. Blir nog bra, har en hel lista jag fått av mamma med saker som ska göras. Suck, men vad gör man inte. Bor gratis och får mat. Vad mer kan man begära? Nu lät det som om jag inte får bo här om jag inte gör det mamma ber mig om - jag är bara riktigt snäll och hjälper henne. Det är inte lätt att "bo" i Lund och samtidigt ha sitt riktiga hem fler mil iväg.... Nej, hoppas detta är slutar snart så hela familjen kan få vara hemma.

Lyssnar just nu på när M sjunger i duschen, sen är det min tur att duscha lite. Helt svettig efter städningen och sen blir det matlagning, mums...





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: