SKRIVET: 2010-09-17, kl 12:22:29 | PUBLICERAT I: Allmänt

Grattis älskling på din 18 års dag!

Tjohopp!

Jag har varit helt inne i det här med M's presenter, pysslat och haft mig... När man verkligen tycker om, är det roligt att lägga ner sin själ i det man gör. Gick upp i morse, runt halv 6 och gjorde en tårta... Maräng och banantårta. Mummmmaaaa, sen gjorde jag frukost och sjöng sedan för honom. Han fick en paket igår, innan vi skulle sova - kunde inte hålla mig! Och sen fick han två till imorse, en av min familj och en av mig.. Det är skönt när man ser att det man ger betyder något, och i eftermiddag ska han få den sista paketen, den är inte riktigt klar än men snart så. 

Just nu ligger jag i sängen, med ruffsigt hår och borde göra vid mig och sen städa.. Men nje, orkar inte det nu. Snart kommer posten, då borde mina saker komma - det som skulle kommit igår. Nåja, det blir en bra dag det hära! Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: