SKRIVET: 2010-10-15, kl 09:25:21 | PUBLICERAT I: Allmänt

Vilken start på morgonen...!

Godmorgon solstrålar!

Ibland, när mitt hjärta ska upp på morgonen, får jag näst in till putta honom ur sängen. Detta leder till en hel del små grymtningar, morrningar och nästan slagsmål. Nej, lite skämt var det där, men varken han eller jag startar dagen på ett bra sätt. Vi är tröttna, griniga och ännu mer trötta. Varför? Jo för vi kämpar med att hålla oss vakna kvällen innan,vi pratar, diskuterar samtidigt som vi glor på tv. Varför? Det har jag inget svar på, båda är döds trötta men ändå ska vi vara uppe båda två - så länge som möjligt...

Så startar jag oftast min dag och just idag är jag lite extra glad. För imorgon är det helg, lika så söndag. Och det innebär sooooovmorgon. ( Även om jag vaknar runt 8-9 ändå... ) Så får vi ändå slippa klockan tidigt på morgonen och sen får vi slippa det där slagsmålet som nästan handlar om liv eller död. Jag är glad!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: