SKRIVET: 2010-10-03, kl 20:26:28 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tredje oktober

Hej!

Jag hade nästan glömt bort min egen blogg, läser ju ett antal bloggar nästan var dag men att skriva själv har jag kommit ifrån. Det blir så när det är mycket att göra, det har varit flytt, utgång och en massa annat roligt. Flytten är det som varit det största - det är mer än vad man tror och då har jag inte ens flyttat mina egna saker. Bara lite (läs: halva min garderob) och mina skor + små saker. Det är så mysigt och jag längtar tills vi kan flytta in i en större lägenhet med fler garderober, hehe..

Helgen har bestått av mys, en massa mys har det varit. Sovmorgon både fredag, lörd och söndag. Även om jag vaknade tidigt, gjorde pannkakor till frukost. Eller det skulle lika det i alla fall, var nog fortfarande inte riktigt vaken! Nu sitter jag hemma hps familjen, dock är inte hela hemma - det dröjer en vecka till. Vi hoppas på det, håll tummarna!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: