SKRIVET: 2010-10-14, kl 13:12:24 | PUBLICERAT I: Allmänt

mitt hjärta, mitt allt.

Vad heter han: Marcus
Vad har han för favoritfärg?: ingen aning faktiskt, men skulle gissa på svart.
Vad har han för ögonfärg?: samma som mig, grön/blåa
Klädstil: jeans och en t-shirt. ibland en snygg kofta över
Har han färgat håret nån gång: yeees, det har han.
Längd: Runt 1.91
Har han klippt sig någon gång: självklart.
Har han piercat sig: hehe nej.. 
Har han några tatueringar: nej men vill ha och kommer snart skaffa..
Dricker han: cola och öl.
Röker han: nej, tacka gudarna för det.
Vad har han för mobil: någon nokia.  
Vad vill han bli när han blir stor: ingenjör, inom vvs. ha ett eget företag och tjäna massvis med money.
Har han någon/några systrar: Ja, två :)
Har han någon/några bröder: Nej
Är han född i sverige?: yes
Vad är hans favoritmat?: pommes, kött och vitlökssås.
Vilken mat hatar han?: hmm, spagetttthhii. hur man nu kan hata det! mums.
Vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon: resa... och skaffa sig ett körkort.
Vad brukar han göra efter jobbet: pussa på mig.
Vad heter hans pappa och mamma: hemlis
Har han bråkat med nån någon gång: hmm. ja, när han spelar hockey och med mig..
Vad brukar han göra på helgerna: mysa med mig, se film, festa osv.
Vad har han för musiksmak: inte riktigt samma som mig, men det är väl lite olika.
Brukar han svära mycket?: nje, bara ibland.
Vad för bil kör han?: inget körkort = ingen bil
Hur/var träffades ni första gången?: i hans lägenhet, men då sa vi inget till varandra, knappt hej. sen på nattbussen hem, efter min student. då blev han min min miiin.
Vad är han rädd för?: att inte lyckas
Vad påminner dig om honom: hockeylukten och alla våra fina minnen tillsammans.
Vad var det första han sa till dig: "det är ju du, du heter emelie..."
Vad var det första du sa till han: "ja, så heter jag. MARCUS"
Vad brukar ni oftast skicka sms om: frågar vad den ändre gör osv,
Är han beroende av något?: mig och kaffe.
Vad kallar du han: honey och något som jag inte vågar skriva ut här, misstänker att jag åker på en omgång då ;)
Vad kallar han dig: hjärtat, älskling osv..
Tränar han:  yes
Hur länge har ni vart tillsammans: fyra månader nästa fredag
Hårfärg: blonda slingor
När fyller han år: 17 september
Om du skulle ge han en blomma då han fyller år, vilken blomma skulle det vara?: rosor
Om du skulle beskriva han med 3 ord, vad skulle de vara?: charmig, snygg och omtänksam.  




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: