SKRIVET: 2010-10-14, kl 12:45:40 | PUBLICERAT I: Allmänt

Inte så glamouröst...

Att vara arbetslös är inte så glamouröst som det verkar...

- Jag vaknar när hjärtats telefon ringer runt sex varje vardag.
- Att frossa i mat har blivit min största hobby.
- Vilket har resulterat i, inte så välkomnande, extra kilo.

Men lite glad är man ändå, varför deppa ihop för de där extra kilona. Jag är inte nöjd med det, verkligen inte, men det går att göra något åt. För jag har hittat mitt träningssätt. Som passar mig utmärkt, det är roligt och nu hoppas jag att det hjälper - nu är jag snart igång!

¨
Marcus var alldeles för ivrig när vi packade ner hans saker inför flytten,
så han såg inte skillnad mellan mig och de sakerna som skulle packas ner!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: