SKRIVET: 2010-10-05, kl 08:55:13 | PUBLICERAT I: Allmänt

Femte oktober - Malmö möter Columbus

Godmorgon!

Precis gjort vid mig, bara håret som ska fönas och fixas. Men det går snabbt, orkar inte riktigt göra mig sådär värst mycket. Lite smink, och en tofs blir nog bra. Eller bara fönat. Nåja, får väl se, mitt hår brukar bli fluff x 100 om man inte gör vid det, men ibland kan det vara snyggt.

Ska först inom lägenheten för att lämna tvätt, byta skor och lämna en del av mina saker, sen ska jag ta tåget till Lund. Seg resa så har laddat mobilen med lite nya låtar och ska ta med en bok som mamma vill att vi läser, om att ha ett prematur barn. Blir lite mys med Nattis och mamma idag, sen ikväll tar jag tåget till Åkarp. Hem till hjärtats pappa, sen ska han köra oss till matchen. Ska se Malmö när de möter Columbus. Hjärtats födelsedagspresent, ska bli spännande då jag aldrig varit på Malmö Arenan.

Nu blir det frukost och packa ihop det sista, ha en bra dag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: