SKRIVET: 2010-10-18, kl 15:44:06 | PUBLICERAT I: Allmänt

En helt vanligt måndag..

Hej bloggen...

Så töntigt det låter "hej bloggen...", men visste inte hur jag skulle börja detta inlägg och ett vanligt enkelt hej är inte så där skoj. Kort, trist och kort... Min finfina vän har precis gått hem, vi har lekt i några timmar, (läs:snackat som girls gör och sett på OC, + ätit mat) Ibland är det skönt att bara vara, utan att göra något speciellt.

Borde gå och handla, samla lite vuxenpoäng. Det är sjukt tråkigt att handla, och ännu tråkigare är det när man själv betalar det. Inget vidare direkt. Nu ska jag vila en stund innan jag beger mig ner till ica för lite mat-shopping, sen kommer min boyfriend hem runt sex tiden och då blir det matlagning och mys. ♥



Här får ni en bild på mig när jag äter päron,
skulle visa mamma att jag visst är nyttig!.....


Matilda Hammar

sv: oooh :) vi åker ner till helsingborg i slutet på nästa vecka tror jag. usch. börjar bli lite sentimental.. :p vill inte "lämna" alla. men vi har inte fått lägenhet än, så får bo på vandrarhem tills vi hittar nåt. :/



men det ska bli roligt att göra något! :)



PUBLICERAT: 2010-10-21, 13:13:29 | URL: http://matildahammar.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: