SKRIVET: 2010-11-19, kl 11:58:55 | PUBLICERAT I: Allmänt

höstmys

Höst. Mörker, löven ändrar färg & till slut trillar de av. Massvis med ljus, mys med pojkvännen & familjen. Man kan använda sitt älskade duntäcke utan att man blir alldeles för varm & det går en massa bra serier på tvn, nästan varje kväll. Man kan använda stövlar, tjocka strumpor & fina, mysiga koftor. Jag älskar helt enkelt hösten, det är min favorit årstid. Den är bättre än våren & bättre än sommaren. Lite bättre än vintern, rätt mycket bättre men vintern ligger inte långt efter.

Dag är det en riktigt mysig dag, det snöar lite lätt även om de inte hinner lägga sig för det försvinner när de rör marken. Jag har en hel del att göra idag, det ska städas & rensas i lillhuset dvs på mitt rum. Sen ska där dit en massa ljus osv, sen ska jag handla en massa gott. Jag & Marcus ska ha en riktig myskväll ikväll, det behövs just nu. Bara vara.



bilden är lånad av google.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: