SKRIVET: 2010-11-18, kl 20:00:06 | PUBLICERAT I: Allmänt

Torsdag idag

Hej!

Inte alls haft en tanke på bloggen just idag, förens nu vill säga. Min dag var varit rätt lugn, möte innan & efter det  blev det en fika i stan med min fina vän Annie. Lite lustigt det dära, började prata när jag gick i åttan, skulle börja nian. (Hon är ett år äldre än mig) & när jag sedan började gymnasiet, vem tror ni då också skulle börja samma linje & klass som mig? Jo, Annie! Väldigt kul och lustigt faktiskt... En fin vän är hon.

Blev som sagt fika, massvis med fika. Men det gillar vi bara, gott som bara den. Nu är jag dock helt slut, både i kroppen och i psyket. Varit lite motgångar den sista tiden men håller tummarna för goda besked i början & i slutet av december. Jag vill ju faktiskt, eller rättare sagt jag ska. Frågan är bara när.

Nu funderar jag på om jag ska ta mig ett avkopplande bad, lägga på en ansiktsmask & bara njuta. Är så spänd i kroppen så det är inte klok. Vi har ju renoverat vårat badrum där uppe (äntligen!). Tyvärr kan jag inte tända ljus, vi har ju syrgas här hemma till Nattis. BOOOOOOOOOOOOOOOM, hade de sagt då. Hehe..



Annie & jag på balen innan studenten tidigare i år. Galet kul vi hade!


Anonym

EMELIE GUSTAVSSON, DU BYTAR GENAST BILD! JAG SER UT SOM EN BOLLFISK!!! hAHA!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: