SKRIVET: 2010-11-16, kl 13:00:53 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tisdag 16 november

Tjenix!

Hela morgonen har jag funderat över mitt liv, samtidigt som jag haft mys med lillasyster hela morgonen/förmiddagen. Kom fram till att något måste hända & det snart, håller på att bli tokig... Sysslar i och för sig med körkortet men det är ändå inte tillräckligt - det kostar pengar istället för att jag ska få pengar. Nåja, snart har jag det dära kortet & då är det fler vägar som öppnas.

Har länge, enda sedan jag startade min första blogg (som var för evigheter sedan, över 4 årsen om jag inte är ute & cyklar) har jag velat blogga seriöst men det har runnit ut i sanden varje gång. Vill inte bli en storbloggare men ändå vara aktiv här, vi får se hur de går.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: