SKRIVET: 2010-11-22, kl 11:16:35 | PUBLICERAT I: Allmänt

Ny vecka

Hej, hej på dig!

Klockan ringde 05.15, 05.30, 05.45 imorse samt att M's klocka ringde en runda runt 05.45 den också. Märks inte alls att vi är trötta & inte är några direkta morgonmänniskor. Även om det är jag som får stänga av alarmen så är vi ändå inte pigga. Cyklade från lägenheten vid strax efter sex, M skulle nämligen till sin praktik och systern min behövde sin cykel imorse. Suck.

Nu har jag dock vaknat till liv igen, äter en skål med flingor, laktisfri fil, socker (massvis) & kanel. Gott, mamma sitter brevid & dricker te. Gott det med. Nu ska jag strax krypa upp i soffan med mitt täcke. Idag är det mysdag.

Föresten, jag jobbade igår. J.o.b.b.a.d.e, & har även fått två turer i december. Det är inte mycket men ni kan tro att jag är glad!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: