SKRIVET: 2010-11-19, kl 13:52:48 | PUBLICERAT I: Allmänt

Lussebullar i stora lass

ANNIE LARSSON: Nej, jag tänker absolut inte byta, tycker vi är riktigt söta ;)

 Nu ska jag slänga mig i duschen, känner mig riktigt ofräsch då jag inte minst sist jag tvättade året. Försöker få bort min otroligt dåliga ovana med att tvätta håret varje dag. Istället tvättar jag det runt tre gånger i veckan, ibland fyra. Beror lite på var man ska & vad man ska göra.

Senare i eftermiddag tänkte jag baka lussebullar, är så otroligt sugen på det så det skriker i min lussebulls-tarm. Mums. Hade man kunnat hade levt på lussebullar, nam nam.


Anonym

EMELIE GUSTAVSSON, HAR DU ENS TAGIT EN TITT PÅ BILDEN? DEN ÄR SÅ FUL, SÅ ATT DATORN NÄSTAN LÄGGER AV



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: