SKRIVET: 2010-11-24, kl 14:21:15 | PUBLICERAT I: Allmänt

Körskolan & jobb

Hej hopp!

Imorse vaknade jag upp brevid M & sedan runt tio var det dags för körskolan. Gjorde slutprovet till pärma & första vägmärkestestet. Hann även med andra men den klarade jag inte riktigt... Attans! Runt halv tolv var det dags för körkning, gick bra faktiskt & kommer en bit fram hela tiden. Har körning imorgon igen. Precis ätit & nu ska jag snart packa ihop mina saker för att sen cykla till jobb. Jobbar kväll idag, så slutar 21.30, mitt i Grey's. Tur det går en repris på söndag, men om jag inte minns fel så är det julskyltning då. Otur? Jajjamensan.

Även fått fritt fram från chefen att jag kan jobba hur mycket jag vill, så det var skönt att få det bekräftat. Ska sätta upp mig på alla listor som finns, lika bra det. Så man får ihop någon rejält slant i december. Önska kan man i alla fall.

Ikväll berättar jag mer om min första kärlek. ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: