SKRIVET: 2010-11-23, kl 13:38:20 | PUBLICERAT I: Allmänt

Käkledsinflammation

Det har varit en konstig natt & morgon. Vaknade runt tre tiden & då snöade det fortfarande. Satt i soffan & tittade ut på ovädret som var på andra sidan rutan. Rätt mysigt, i bakgrunden hördes M's andetag. Efter ett tag gick jag tillbaka till sängen & somnade om en stund. M skulle iväg tidigt till sin praktik men något blev tokigt & han åkte mycket senare, var i något mellan tillstånd - vaken men ändå sov jag. Vid halv evla skulle jag till tandis. (Tandläkaren) Blev försenat & kom in mycket senare. Behövde inte borra & hålla på som de var sagt. Tog bilder till min bettskena jag ska få. Har tydligen en inflammation i käkleden eller vad hon sa. Mycket trevligt ja. Hurrade några gånger & sen gick jag därifrån.

Nu sitter jag är, precis ätit en köttbullsmacka & borde ringa chefen till jobb. Men får ingenting gjort idag. Idag är det en mindre bra dag, en sådan dag då man är riktigt trött i psyket.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: