SKRIVET: 2010-12-29, kl 21:27:10 | PUBLICERAT I: Allmänt

rondeller & rådjur

Vilken dag det har varit... Först förseningen imorse vilket gav mig frostskador som sitter i än. Att man kunde frysa från tidig morgon tills man lägger sig är något nytt för mig. Jag hatar kylan! Att jag sen inte har några riktigt bra & varma vinterskor ska vi nog inte säga högt. Får liksom skylla mig själv. Men är man arbetslös så är man, så det så. Sen har jag ett par fodrade stövlar, dock är dom använda mycket, så det där mysiga luddiga innuti är snart väck. Borta, med vinden...

Idag hade jag körning, tänkte vara duktig (för en gång skull) & åkte in en timme tidigare. Enbart för att göra ett dataprov. När jag kommer dit står där en glad Anna, (kände inte henne sedan tidigare) & hon hade väldiiiiigt bra nyheter. Först tänkte jag att det var en konstig filur som stod ute, när det var flera minusgrader ute. Men, dörren va låst! Kontoret stängt. Konstigt att hon stod ute då, nej. Faktiskt inte. Så där stod vi som två små fån, frös som bara den men trevligt hade vi. Riktigt trevligt, pratade om allt mellan himmel & jord. Mest ytliga saker. Som körkort, fester osv.. Hon kommer från Malmö, ja, lite sånt blev det. Fick även en annan körlärare. En tjej. Emelie heter hon, väldigt fint namn faktiskt & en fantastisk lärare. Blev en del missar för jag var nervös & trött. Mest nervös. Tröttheten går liksom att trycka undan, en stund i alla fall. Stannade till på Berndtssons (stavas det sååå?) i Ängelholm för en kissepaus. Väl där inne fick vi godis av Olivia (hette hon så?!) Mums.

Höll på att krocka med ett rådjur när jag körde tillbaka till Klippan. Fattade ingenting & körde sedan vidare, bara sådär. Det är nog först nu jag är små darrig. Men inget farligt, vi överlevde ju & det lilla rådjuret med.



blir lite bilder på min prins. Då jag saknar honom otroligt mycket. Min fina, fina Marcus!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: