SKRIVET: 2010-12-29, kl 11:01:05 | PUBLICERAT I: Allmänt

Onsdag

Min morgon började med ett inställt tåg, men nästa kom en halvtimme senare. Jag dog nästan, det var flera hundra minusgrader ute kändes det som. Mina tår trillade i alla fall av. Väl på tåget var jag inställt på att gå ut i kylan igen när jag kommit till Lund, 7 minuter senare. Fortfarande med avtrillade tår & kalla ben. Då ropar dom ut att tåget går till Hässleholm. Jag blev överlycklig, men frös ändå. Kom till Hässleholm där det var drygt 40 minuter till nästa tåg skulle gå. Men vad gör man inte för att få sova en extra natt tillsammans med sin prins?

På schemat idag står det mörkerkörning & vila. Körningen är jag inte glad över, får jag måste ge mit ut i kylan ännu en gång. Gud vad jag hatar vintern. Hata hata hata. Det är fint att titta på, det kan man inte förneka men kylan är hemskt. Riktigt hemsk. Ungefär som ett stort, vitt monster som dragit in över Sverige. Fruktandsvärt.



fick bli en bild på min prins & min lillasyster.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: