SKRIVET: 2010-12-08, kl 09:41:13 | PUBLICERAT I: Allmänt

Onsdag i all ära.

Gooooooooooooodmorgon!

Somnade sent, låg & natt smsade med min bästaste vän Selina. Ingen av oss kunde sova så vi pratade om onda magar, hårkontroll (komplett näring för hår, hud & naglar). Använder inte mina tabletter längre då jag redan efter några dagar tyckte att jag fick extra mycket hår - på delar av kroppen som där inte ska vara hår... Så hon ska köpa dom av mig, bestämde vi.

Idag ska jag till tandis  & få min bettskena. Äckligt. Verkligen. Men måste, för har så jävla ont i käkarna när jag vaknar = ligger & spänner mig. Gör det även när jag är vaken, exempel när jag ser på tv, funderar eller sitter vid datan. Gör det nu faktiskt, måste lära mig att man inte ska ha tänderna ihop om man inte tuggar på något. Efter det ska jag ta tåg & buss till Selina. Det står onsdags-mys på schemat. Det är väl alltid kul att sitta och tragga med någon man tycker om!  Tjejsnack helt enkelt. Vi skulle även gå en runda då våra kroppar skriker efter motion. I alla fall min. Suck, vilka behov den har!

Nu ska jag äta en god frukost & sedan göra vid mig. Känner hur tiden rinner iväg, men är man långsam så är man.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: