SKRIVET: 2010-12-21, kl 18:03:49 | PUBLICERAT I: Allmänt

mikrofonkån

Fastnat helt för Mikrofonkåt med September. Helt underbar låt, "jag siktar mot toppen så långt jag kan nå" Det stämmer så bra in på mig just nu. Även om det är ren kaos inom min familj med ett sjukt barn inblandat kan jag inte låta bli att drömma om framtiden. Jag hoppas verkligen att beskedet jag väntar efter jul är bra. Det måste vara det.

Nu har jag inte tid att filosofera & vandra iväg i tankarna. Jag ska nämligen hem till M, där jag stannar i några dagar. Mitt beslut om julen är nästan bestämt, tror det också blir bra även om jag aldrig trodde det skulle bli så. Ibland har livet några helt andra beslut än de man själv vill fatta. Puss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: