SKRIVET: 2010-12-11, kl 09:33:35 | PUBLICERAT I: Allmänt

JA JA JAAA!

Godmorgon alla glada...

Idag är jag extra glad. FÖR IDAG KOMMER MAAAARCUS HEM! ♥Han åkte till Island i tisdags men det känns som en hel evighet sedan vi såg. Värre än vanligt då. Pratade igår i telefon, lite för länge med tanke på kostnaden men har man mycket att prata om så har man. Han red på islandshästar igår. Avis? Nje, inte alls. Inte alls. Har sagt till honom att inte tala om det. Vill försöka få igång ridningen igen, men vet inte när & hur jag ska hinna. Blir kanske när man är vuxnare. (ja, vi räknas ju trots allt som vuxna nu, även om jag fortfarande åker på barnbiljett när det gäller kollektivtrafik, kommer inte in på klubbar där det är 20+ osv. ) Vuxen... Gillar inte riktigt det där ordet ännu. Man vänjer väl sig, när man blir äldre. Höhö.

Idag ska vi baka, mammas ide. Vi får väl se hur det blir med det. Nathalie kräver rätt mycket, jobbigt att hon är sjuk & ingen vanlig bebis. Vanlig är hon ju, men en sjuk bebis. Fortfarande. Min älskade lillasyster. Jag älskar dig så mycket & jag ska lära dig allt jag kan! ♥




Suddig bild men jag gillar den. Vi, genom allt.




Mys med lillasyster är bland det bästa. Älskade bebis. Du är så stark
som klarat detta. Hela familjen är stark. Vi är bäst!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: