SKRIVET: 2010-12-07, kl 18:23:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

I love you

Min man är på Island. Flera mil bort & jag gillar det inte. Men, han är hemma igen på lördag så det är inte sådär värst många dagar han är ifrån mig. Han är där med skolan, någon miljökurs pratade han om. Killarna tänker mer på hur ofta de kan festa till det där borta än att faktiskt se landet. Jag äääääälskar nya länder, kultur & historia.

Igår när han packad, lyckades jag smyga ner en liten lapp. Rätt så lång, med några fina kärleksord från mig. Hoppas han hittar den när han ska lägga sig. Att skriva små lappar & lägga dem överallt är jag bra på. När hans skulle till praktiken hade jag lyckats lägga en lapp med "Jag älskar dig, Marcus" bland hans mackor till frukosten. Det är såna saker som får förhållandet att bli sådär små små pännande. Mer än vanligt.





från när Marcus fyllde 18. Överrasknings middag på g!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: