SKRIVET: 2010-12-08, kl 19:01:10 | PUBLICERAT I: Allmänt

Härliga onsdag

Hej.

Idag har varit en sådan där mys dag, okej då. Att hämta bettskenan var inte så mysigt men att åka hem till Selina. Äta kebab & något gott bröd, snacka om allt möjligt & sen bytade vi produkter med varandra. Eller bytade & bytade. Mer köpte, typ. I alla fall fick hon mina hårkontrollen som jag nämnde innan & jag fick en hårinpackning. Ska prova den imorgon, skriver mer om den imorgon.

Nu är jag hemma & helt slut i huvudet. saknar Marcus som är alldeles för långt borta. Det är ju såna här dagar han ska finnas här. När allt är kaos i huvudet & jag brukar krypa  upp i hans famn. Han håller på med mitt hår & säger hur fantiskt bra jag är. (Ja, ibland vill man bara höra det...) Han är bra, min Marcus. & han är också fantastisk. I miss you, kom hem hel! ♥

Ska snart plugga teori. Körning imorgon, med Selina. Wooooohooooo! Kan det bli mer toppen eller?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: