SKRIVET: 2010-12-10, kl 09:31:55 | PUBLICERAT I: Allmänt

Godismonster

Godmorgon!

Har nog haft min värsta natt någonsin, förutom när jag låg sjuk i körtelfeber... Drömt en sjuk dröm & varje gång jag vaknade & sedan somnade om igen, drömde jag samma dröm. Det typ började där det slutade när jag vaknade till... Nåja, nu är det en ny dag & imorgon kommer M hem.. Min fina pojkvän, som jag saknat dig!

Tränade igår, första gången på.... jag minns inte sist jag tränade. Träningsvärken har hittat sig en plats på min vackra kropp & precis tog mamma fram en godispåse hon gömt. & erbjöd mig ett glas cola.... Jag & mamma är familjens syndare, vi är dom som är mest runda (inte tjocka, utan ruuuuuuuunda) & visst det funkar med godis & ett glas cola till frukost. Mums!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: