SKRIVET: 2010-12-03, kl 10:25:53 | PUBLICERAT I: Allmänt

Fredag

God morgon solstrålar!

Vaknade vid sex imorse, då skulle hjärtat mitt iväg till skolan & jag skulle dra mig hem till mamma. Fredag idag & som varje fredag är det mat med familjen för att sen mysa till det rejält med M. Blivit en liten vana att vi äter här på fredagen då mamma försökte fixa extra god mat, just bara för det är fredag. 

Igår var jag på franskt julbord med M, hans mamma & hennes man. Franskt... Ja, jag saknade i alla fall mina köttbullar & Janssons med bacon (äter inte fisk!). Man blev mätt men svenskt julbord får högsta poäng. Efteråt mumsade vi på det godis som var till barnen men man igår bestämde vi att vi också räknades som barn, jag & m. Till godiset såg vi en film & hade det riktigt mysigt.

Körde även igår. Min sämsta körning ever. Det dära körkortet känns så långt borta, men har bytat lärare nu & nu jävlar ska detta bli bra! Tror det kommer bli bra då jag kört med denna nya läraren en gång tidigare & aldrig kört så bra. Förutom när jag kör med daddy - då går det skit bra! Till & med kört på motorväg, även om jag inte höll 110 då det snöade som fan & var halt. Men körkort innan mars är bestämt. Det ska gå, det ska gå det ska gå. Jag ska klara av det.


Jenny

men du.. det låt ju jäkligt gott!

måste testas! :)



PUBLICERAT: 2010-12-03, 10:37:27 | URL: http://jennyjanssons.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: