SKRIVET: 2010-12-17, kl 07:59:02 | PUBLICERAT I: Allmänt

Fredag i all ära!

Godmorgon!

Här sitter jag, morgontrött, ont i halsen & har ännu mer ont i halsen. Jävla skit, det som händer så mycket roligt denna helgen! Passar min Nattis då mamma kör mina andra syskon till skolan. Trevligt. Hon sover i alla fall. Hade nog inte orkat underhålla henne just nu, faktiskt. Sen är hon en äkta mammagris - preeecis som vi andra är. Speciellt jag. Det är liksom bara mamma som gäller för den lilla damen. Hon blir föresten ett halvår imorgon. men egentligen skulle hon bara varit  ca tre månader.

Idag blir det en hektisk dag. Ska till tandläkaren, (enbart prata om min bettskena osv, helt onödigt. Tur jag inte betalar. Än.) Sen ska vi packa osv, me and M. Åka iväg & köpa present, & sedan åka ner till Åkarp. Där det blir marknad imorgon + lite kalas för Fia fyller 16! Gratttiiiiisssss!

Nu ska jag krypa ner i sängen igen, brevid min underbara pojkvän. Hihi.


Lucas

Var med och tävla om ett valfritt plagg från Nelly.com på min blogg om du känner för det :P



PUBLICERAT: 2010-12-17, 08:45:55 | URL: http://modegrabben.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: