SKRIVET: 2010-12-14, kl 18:13:11 | PUBLICERAT I: Allmänt

fluffidufff!

heeeeeeeeeeeeeej bloggis.

Det fick bra på worket idag, hehe... Märks att man inte är van vid att arbeta längre. Tråkigt då jag tycker det är super roligt att arbeta med dementa. Skratt hela tiden och när jag cyklade därifrån kom jag på att jag inte satte upp mig på listan. Attans bananer, men orkade inte vända så får väl göra det den 25 då det är jobb igen. Tur det är storhelg då, tjänar extra mycket & lika så nyårsdag. Tråkiga dagar att arbeta på kanske, men jag tjänar ju pengar & dom lär behövas i janurari om jag börjar plugga...

Sitter här med blött hår. Det värsta jag vet, det är så äckligt att ta i men mitt hår är snyggast när det är lite blött. Får så fina "lockar" då, får komma på något sätt så jag kan bevara det. För när det torkar så blir det bara fluff. Fluffiduff..

Ikväll ska jag hem till min pöjkvän. Båda är krassliga & hela dagen har vi skickat uppdateringar om hur dåååligt vi mår osv. Gulligt. Män blir så gnälliga när de har en liten förkylning på gång, men denna gången förstår jag, Jag mår ju också dåligt... Blir lite halv röriga inlägg. Har inget speciellt att skriva om, skriver mer imorgon. Då får jag ha listat ut något vettigt att skriva om!

Puss ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: